Накінець то Наші законотворці пішли на зустріч громадянам і прийняли Закон, який має полегшити життя тисячам Українців при реєстрації самовільно збудованих житлових будинків.
І так, згідно Наказу Мінрегіону, полегшеному вводу в експлуатації підлягають самовільно збудовані будівлі загальною площею до 300м.кв., які були збудовані до 2011 року.
Що для цього потрібно? Все складається з 3-х кроків:
1. Технічна інвентаризація. Дане може зробити БТІ або будь який експерт з техінвентаризації, який за короткий термін (як правило до 10 днів) виготовить інвентарну справу на Ваш "самобуд".
2. Далі на черзі - Держархбудінспекція.
Туди необхідно подати: документи на земельну ділянку, технічний паспорт та заповнену декларацію про готовність обєкта до експлуатації. За результатом розгляду Вам мають надати зареєстровану декларацію.
3.Реєстрація права власності. Прийдеться звернутись в органи державної реєстрації (реєстраційна служба)
Тут також просто. Подаємо заяву встановленого зразка та такі документи: документи на земельну ділянку, технічний паспорт, зереєстровану декларацію, паспорт та ідентифікаційний. Вартість реєстраційних робіт приблизно 250грн.
В результаті ви отримуєте свідоцтво про право власності та стаєте щасливим власником самовільно збудованого житла.
|